A18
ANA CEBRIÁN
Balanç de l’assignatura
1. Relació d’activitats publicades al blog
Activitat
|
Data
publicació
|
Títol
(en el seu cas)
|
URL
del post del bloc
|
A0
|
11/02/2015
|
Presentació del blog
Blablacar.com
|
|
A01
|
09/02/2015
|
Permanència de la tradició oral.
|
|
A02
|
22/02/2015
|
Anàlisi de la utilització de documentació en comunicació.
|
|
A03
|
24/02/2015
|
Problema d’informació
|
|
A9
|
07/04/2015
|
cerca avançada
de Google
|
|
A10
|
25/03/2015
|
problema d’informació 2
|
|
A11
|
13/04/2015
|
Google Scholar, Google Alertes, TalkwalkerAlerts
|
|
A12
|
06/05/2015
|
RSS i
Marcadors socials: Feedly i Delicious
|
|
A14
|
11/05/2015
|
Twitter
|
|
A15
|
29/04/2015
|
Catàlegs de
Biblioteques
|
|
A16
|
04/05/2015
|
Wikipedia i INE
|
|
A17
|
07/05/2015
|
Hemeroteques de diaris, bases de dades de cinema, Flickr.
|
2. Valoració personal de les activitats
El
punt positiu i més fort d’aquesta assignatura va molt lligat al interés de l’alumne, ja que hi ha una gran quantitat d’activitats
molt gram, però ara bé, si no realitzes aquests exercicis, molt probablement no
et quedi clar el temari. Per tant les activitats no només t’ajuden am el temari,
si no que també t’ajuda a ser constant.
De
totes les activitats realitzades, la que més m’ha impressionat ja que no la
coneixia, ha estat la cerca avançada de Google, de fet, arrel de l’exercici, l’he
estat usant. També he trobat positives les activitats en grup, sempre és un plaer.
No hay comentarios:
Publicar un comentario