martes, 12 de mayo de 2015



A18

ANA CEBRIÁN

Balanç de l’assignatura

1. Relació d’activitats publicades al blog


Activitat
Data publicació
Títol (en el seu cas)
URL del post del bloc
A0
11/02/2015
Presentació del blog
Blablacar.com
A01
09/02/2015
Permanència de la tradició oral.
A02
22/02/2015
Anàlisi de la utilització de documentació en comunicació.
A03
24/02/2015
Problema d’informació
A9
07/04/2015
cerca avançada de Google
A10
25/03/2015
problema d’informació 2
A11
13/04/2015
Google Scholar, Google Alertes, TalkwalkerAlerts
A12
06/05/2015
RSS i Marcadors socials: Feedly i Delicious
A14
11/05/2015
Twitter
A15
29/04/2015
Catàlegs de Biblioteques
A16
04/05/2015
Wikipedia i INE
A17
07/05/2015
Hemeroteques de diaris, bases de dades de cinema, Flickr.



2. Valoració personal de les activitats

El punt positiu i més fort d’aquesta assignatura va molt lligat al interés  de l’alumne, ja que hi ha una gran quantitat d’activitats molt gram, però ara bé, si no realitzes aquests exercicis, molt probablement no et quedi clar el temari. Per tant les activitats no només t’ajuden am el temari, si no que també t’ajuda a ser constant.

De totes les activitats realitzades, la que més m’ha impressionat ja que no la coneixia, ha estat la cerca avançada de Google, de fet, arrel de l’exercici, l’he estat usant. També he trobat positives les activitats en grup, sempre és un plaer.

No hay comentarios:

Publicar un comentario